Klachtenregeling
Klachtenloket Paramedici
Mocht u niet tevreden zijn over de behandelingen, dan is de eerste stap een gesprek aangaan met uw zorgverlener. Het is goed mogelijk dat die niet beseft dat u ontevreden bent en waarover. Er kan sprake zijn van een misverstand. Vaak leidt zo’n gesprek al tot een oplossing.
Het kan zijn dat een gesprek geen of niet voldoende oplossing biedt. Dan kunt u indien gewenst gebruik maken van de klachtenprocedure.
De Klachten- en geschillenregeling Paramedici, biedt u, mits uw zorgverlener hierbij is aangesloten, een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Via de website www.klachtenloketparamedici.nl vind u nadere informatie, het meldformulier en uitleg over de procedure. Komt u er niet uit of heeft u nadere vragen, dan is het ook mogelijk om het klachtenloket via de mail of telefonisch te benaderen.
Voor vragen of meer informatie:
E: info@klachtenloketparamedici.nl
T: 030 310 09 29 (bereikbaar van ma t/m vr 9.00 tot 12.30 uur)